اه منك يا دماغى




السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
طبعا بما ان دى تعتبر اول حاجه اكتبها فمن المتوقع انها تكون ملغبطه ودربكه (معلش استحملونى)
نبداء بسم الله
امبارح يوم حر وليله خنقه ولسوء الحظ مروحه غرفتى باظت :) اعمل ايه بقى يا ربى
رحت نمت فى غرفه ماما وبابا (مزعجه انا :D) وراحو مشغلين التكييف قلت ومالو جيت بقى انام لقيت نفسى مره واحده ضميرى بيأنبنى
-ياربىىىىىىىىىى يعنى هو التأنيب حبك دلوقت انا عايزه اناااااااااااااااااااااام -وطبعا التكييف كان سبب التأنيب اعدت افكر انى مذنبه عشان انا السبب فى ان ماما تفتحو (رغم انو مش بيتقل غير حبه صغنين) واعدت افكر فى الملاييييييين اللى بيعانو عشان خاطر انا متحرش :(
والاحتباس الحرارى وكووول ده لقيت نفسى لأول مره من ساعه متولد بدافع عنى يعنى مهو مش انا الوحيده فى العالم اللى فاتحه التكيف لو قفلته فى ملايين غيرى فاتحينو ولو قفلته ده مش هيغير من واقع ان حراره تانى يوم 44 وبعدين فكرت فى الكويت لما عطلو المصالح والكهربا والمياه لما درجه الحراره وصلت 50 لكذا يوم طيب مهو بسبب الاختراع المنيل ده هتعدى ال50 وده هيبقى مستمر بعد كده (الله اعلم) يعنى احنا احتمال نمر بسنين من غير كهربا ومياه وشغل (اكتر من اللى احنا فيه) يعنى الانسان ممكن يرجع لحياته البدأيه تانى وهنا راح تفكيرى لحاجه تانيه خاااااااااااالص ان اى حاجه بتبدأصغيره وبعد مبتوصل لذروه نموها بترجع تصغر تانى!‍!!! يعنى ياترى هى دى بدايه النهايه ولا ايه بالظبط
اوووووووووووووووف كل ده وانا كنت عاوزه انام تصوروا :D
يلا اعمل ايه بقى اهى دى دماغى اللى بعانى منها وهتعانو معايا انا وهى كتيييييييييييييييييييييييير :D

6 التعليقات:

غير معرف يقول...

هييييييييييييه اوللللللل

تعلييييييييييييييق

ولا يهمك ياقمر اعملي اعلانات براحتك

^ـ*

هاكل وارجع اقرا واعللللللللق

اموووووواه

hadeir يقول...

بالهنا والشفا يا قمر

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههه

يخررب عقلك وربي عسسسسسسسسسل

كل دا عشان شغلتوا المكيف يابنتي احمدي ربنا انهم هيخلوكي معهم بالغرفة لو انا مكانهم كنت رميتك من الشباك هههههههههههههههه

بصي انا بحمد ربنا على كل نعمة كبيرة وصغيرة ومع ذلك مرفهة نفسي عالاخر ربنا خلقنا بوقت فيه تكنولوجيا وتطور ننكد على روحنا ليه ونعقد نقول زمان مكنش في كدا ومكنش في كدا

عيشي ونفضي وربنا يسهل احنا بنشتري الحاجات عشان نستفيد منها ولا عشان ضميرنا يوجعنا :]

طمنيني عالقالب كله تمام ولا ايه ؟؟ انا شايفة انه جميل

بالتوفيق حبيبتي

غير معرف يقول...

اه نسيت اقوووووولك

امبارح الكهربة قطعت ومقدرتش ارد

يعني مش من امبارح وانا باكل ههههههههههههههه

انا رشيقة ياختي :]

hadeir يقول...

ههههههههههههههههه
ولو بتاكلى من ساعتها مش مشكله
والقالب ماشى 100 فل و10
:D

modcena يقول...

ايه يا هدير فين الليالى؟
منتظر جديدك
المفروض تكونى فى كامل لياقتك الفنية الزمالك مش عامل مفعوله ولا ايه
ربنا يوفقك

إرسال تعليق